Har jobbat på idag för att få så mycket som möjligt klart. Och nu börjar det se riktigt bra ut! Tyvärr har jag oflyt med kylskåpet, först skickade Gorenje fel produkt till varuhuset och nu är den produkt som jag ska ha slut i lager, så jag får vänta två veckor på den. Vi får väl se vad om anländer först, bänkskivan eller kylen. Om vi bortser från detta, och att jag inte har ordnat en glasskiva (stänkskydd) än, så kan jag nästan kalla mig klar.
Har förberett en hylla i vänstra kanten för micro, så förhoppningsvis ska jag hitta en som är snygg nog i helgen. Så länge får hyllan jobba extra som diskställ!
Jag återkommer med bilder när allt är helt klart, räkna med mitten av september, men så länge kan man ju njuta av nedan! Klicka på bilderna för större.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har verkligen lyckats suveränt bra! Vilket lyft för köket!! Hoppas att kyl och bänkskiva kommer snart - det vore ju otur om vi blir klara före dig :)

Anonym sa...

jättefint linnea! jag hoppas på att kunna göra en roadtrip till malmö snart, då kommer vi förbi och fikar :)
kram din kusin

Ingrid sa...

Mycket snyggt !
Men var ska du ha diskstället ?

Anonym sa...

Hur går det - har du fått resten av grejerna? (kyl, bänkskiva).

/alacs

Anonym sa...

Visst blir det ett lyft med lackade element - inte speciellt dyrt heller. Fast vi gjorde det faktiskt i en BRF när vi bodde i stan. Minns inte att vi behöve tömma alla elementen? Eller så gjordes det under sommaren när ingen värme var påsläppt i alla fall. Hm, ska kolla med mannen :)

Hur går det för dig i köket???